Related Posts with Thumbnails

...és ez itt mind, teljesen ingyen a tiéd:

Ajándék könyv! Ajándék munkafüzet!
Most ingyen megnézheted  és elolvashatod  és le is töltheted a 2007 végén megjelent,
“Hozd ki magadból a legjobbat!” című könyvemet, amelyet  egyébként a könyvesboltokban még árulnak.
Ha elolvastad  a könyvemet, fogadj el tőlem még egy hasznos ajándékot! Sokkal könnyebb lesz a rengeteg információ közül kihámozni és követni azokat, amelyek csak rád vonatkoznak!
megnézem megnézem

 

  • Capybara: A V-nyakúnál egy dolog szerintem kerülendő, méghozzá a mellnél "átlapolt" felsők. Abban még nem láttam olyat, aki, legyenek bármennyire feszesek a cicijei a súlyuk ellenére, nem úgy nézett volna ki,... (2014.09.18. 18:42) Mit vegyek fel? Túl nagy a mellem!
  • tini74: szia anita. szeretnék én is jeletkezni az átalakitásra. (2012.07.10. 11:37) Mire jó egy ilyen átváltoztatás?
  • intyőke: Szia Anita, ma sikerült megnézni az ismétlést az M1-en! Nagyon-nagyon jóó! Olyan hétköznapi és, hogyis fogalmazzak, bátorítóó! Egy 7 hónapos Panna anyuja vagyok, nagyon régóta érlelődik bennem a vá... (2012.04.20. 14:38) Jelentkezés
  • Spring1966: Igen, férfiak is alkalmazhatják. (2012.03.12. 12:05) Anya és lánya
  • ullmannfan: Egyáltalán nem nagyok a mellei. Teljesen átlagosak. (2011.09.26. 17:47) Megint Noémi, de már csak megszokásból
  • fannykata: Szerintem nyomi a frizurája, sokkal szebb volt az arca a Madonna frizurával. A mellén nem túl sok egy kissé az a masni??? (2011.08.22. 22:24) Éva
  • fannykata: Ez a csajszi bombázóra sikerült! Telitalálat a ruhája! (2011.08.22. 22:21) Jó “alapanyaggal” könnyű dolgozni
  • fannykata: A hasán nagyon megfeszül a ruha szoknyarésze. A mell alatti övszerű díszítés még jobban odavonzza a tekintetet a hasára. (Mindig erőltetik ezt a mell alatti öves dolgot, holott nagyon keveseknek áll... (2011.08.22. 22:19) Móni
  • VolverineV: @kvegh17: Köszi! Terepszemle után irány egy jó varrónő... (2011.08.01. 15:08) Segítség! Túl keskeny, fiús a csípőm!
  • A-D: @Mille38: Már ne is haragudj,de elég rég volt divat 6 hetente festetni,és teljesen normális,hogy 4 hét alatt 1-1,5cm-es lenövésed van,nekem is:) A hajnak meg minden káros...de sok mindent kibír.Nek... (2011.05.27. 23:24) Talán ezzel kellene kezdeni?

Estee Lauder termékeket teszteltünk

2010.04.25. 14:23 :: Dunai Anita

Íme az idézetek tőletek, vélemények, amelyeket a krémről és a spirálról írtatok.

Lássuk a krémet:


“Azt hiszem a legnagyobb dicséret a kozmetikusomtól kaptam,aki azt mondta : mit tettél, sokkal jobb a bőröd,nem olyan száraz és gyűrött...”

“Két hét használat után az arcbőröm sokkal egészségesebbnek, üdébbnek néz ki. Az arcszínem is sokkal szebb lett, alapozó és púder nélkül is.”

“Teljes mértékben elégedett vagyok a krémmel, ha pontozni kellene, akkor 10-ből 10-et adnék. (Bár ez nem volt meglepő vagy újdonság számomra, hiszen használtam már korábban is néhány Estee Lauder terméket és mindegyik hasonló pontszámot érdemelne. Naponta kétszer, reggel és este arctisztítás és tonizálás után használom a krémet. “

“Egy heti használat után, összességében a krém nagyon jó, sőt, kiváló!  A bőröm alapjában véve a T-vonalban zsíros, az arc többi részén normál, de a krémet használva nem fényesedik ki az arcom a T-vonalban. “

“Mivel a krém gyorsan felszívódik, ezért nagyon jó sminkalap, ami számomra fontos, mert általában napközben sminkelem magam. A krém használata után az arc hidratált, feszes, sima lesz és egységes bőrfelszínt mutat.”

“Az illata is nagyon kellemes.”

“Már az első használatnál éreztem, hogy a bőröm sokkal hidratáltabb és ez az érzés sokáig megmaradt. Télen sokszor jelentkezik a hidegtől piros folt az arcomon (főleg ha hidegből a meleg szobába bemegyek), de ez szinte teljesen megszűnt”


“Amikor elkezdtem használni a krémet már az első alkalommal meglepően kellemes lett az arcbőr tapintása és ez hosszú órákon át meg is maradt. Olyan érzés mint amikor valami nagyon finom láthatatlan púdert vittem volna fel az arcomra,szóval ebből a szempontból nagyon meg voltam elégedve a krémmel. A hidratáló hatásával őszintén szólva nem voltam teljesen elégedett de ez abból is adódhatott,hogy az arcbőröm elég vízhiányos és alapvetően a bőröm sem olyan fiatal ,rugalmas mint a huszonéveseké. Tehát csodát nem lehet tőle várni de mindenképpen hatásos krém hiszen a szem környékén lévő szarkalábak (mert sajnos van néhány ha nem is túl sok. :(( )kezdenek kisimulni a használatától. Tehát én úgy értékelem,hogy más krémekkel kombinálva kiváló hatást lehet vele elérni és az érzés amit az arcra való felkenés után tapasztalok páratlan,eddig egyetlen általam használt krémnél sem éreztem hasonlót. Nem tudom,hogy hosszú távon, vagyis hónapokon át tartó használata során milyen hatást lehet vele
elérni,hiszen kb 1 hónapja kaptam meg de minden bizonnyal az általa elért eredmények még látványosabbak lennének. Rendkívül jónak tartom azt is, hogy egyáltalán nem fénylik tőle az arc, azonnal felszívódik és mégis bársonyos érzés marad utána. Nappali arckrémnek első osztályú! Mindent összevetve egy jó minőségű, rendkívül hatásos krémet tesztelhettem.”

A krém részletes leírása itt.


És a spirálról alkotott véleményetek:


“A pillák a nap végén is szépek, a festék nem ragasztja össze őket, nem pereg le. A kefe nagyon jó, könnyen, gyorsan, tisztán lehet vele festeni, a szemzugok apró pilláit is eléri. Enyhén dúsítja, és látványosan hosszabbítja a szempillákat. “

“Az eredmény igazán szép, mint egy jól sikerült smink megkoronázása. A változás szembetűnő, de nem közönséges, mint sok "drámainak" nevezett festék után. A vízálló festékek lemosására való szer nem a legjobb hozzá, magyarul nem szedi le, de ahogy a többiek beszámolóját olvastam, megfelelő lemosóval könnyen lejön. Amit ígér, abban 100%-ot nyújt, kár, hogy nem vízálló. Örülök, hogy kipróbálhattam!”

“Már a csomagolása is elegáns, és végre egy kefe, ami nem olyan bumfordi! Mivel szép vékony, s így a szem sarkaiban levő legkisebb pillákat is eléri. Felvinni és lemosni egyaránt könnyű, valóban hosszabbít, és a végeredmény igazán szépséges! Ha telhetetlen akarok lenni, akkor kár, hogy nem vízálló.”

 “A kefét nagyon vékonykának találom, tehát mondjuk nem tetszik, de a célnak megfelel. A vékonysága ellenére könnyű használni, és aránylag sok festéket visz fel. Az én pilláimat inkább dúsítja és felgöndöríti. Mivel elég hosszú a szempillám, nem vettem észre, hogy látványosan hosszabbítana. A nap végén is olyan, mintha frissen festettem volna ki, nincsenek elmosódva, nem ereszkedtek meg a pillám.”

“ Nekem mindenképpen dúsítja és aminek nagyon örültem az az, hogy jobban felgöndöríti, jobban kinyílik tőle a szemem, mint az eddig használtaktól.”

“Én  kb már 1 hete használom a szempillaspirált. és nagyon tetszik. Az én pilláimat inkább hosszabbítja, kevésbé dúsítja és göndöríti. Könnyen le lehet mosni, egyáltalán nem maszatol. “

 “Amikor először húztam vele a pilláimra, nagyon meglepődtem, milyen vastaggá teszi, de mégsem tűnt összeragadtnak. Sokszor (10-15-ször) szoktam végighúzni a kefét a pilláimon, mert közben rendezgetem is. Az is feltűnt, hogy nem lettek tőle kemény, műszempillaszerű pilláim, hanem puhák, rugalmasak maradtak, vagyis természetesebb a hatása. “

“A nap végére ugyanolyan szépen mutat, mint amikor reggel felteszem. (reggel negyed 8 körül szoktam feltenni és este többnyire 20-21 óra körül szoktam lemosni, tehát kb.10-12 órán át tökéletes marad.)”
“A lemosás érdekes, mert szerintem sok festék van rajta, de ennek ellenére apró kis pöttyökben jön le, nem lesz a szemem körül óriási fekete folt, mint azt a sok festék indokolná.
(először szappannal - vízzel mosom meg, azután vizes vattára krémet teszek és azzal törlöm le. a kis vattakorong viszont szénfekete lesz.)
A múltkor viszont a húgom azt mondta, hogy ő kicsit összeragadtnak látta a végeit, nem álltak szépen külön-külön a szempilláim. Érdekes, de nekem ez nem tűnt fel.”

“A spirállal nagyon könnyű dolgozni,a felvitele gyorsan megy,bár szerintem a keféje lehetne sűrűbb,viszont a legkisebb szempillákat is könnyedén elérni vele.”


“Ha majd elfogy, nagyon fogom sajnálni, mert az eddig használt spirálok közül nekem ez nagyon bevált, és jobban tetszik, mint az eddigiek. “

 A szempillaspirál részletes leírása itt.

| More

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dunaianita.blog.hu/api/trackback/id/tr491950101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása